قهـــر ســاده ...


♥خــــــ ـــــدای عشـــــ ــــق♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 اينـجــا زميــــن استــ
                             قيمــت يك عشـــق با عشقــه ديگـــــر
                               تنهـا يك قهـــر ســاده اســـتـ...!


نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت13:14---8 مرداد 1392
ای کاش میشد .....ای کاش میتونستم.......باور کن میخوام ولی نمیشه....از اون موقع تو شدی تموم لحظه هام.....نمیتونم از ذهنو قلبم بیرونت کنم راستش از ته دلم نمیخوام بیرونت کنم......اگه کسی بهت گفت به خاطر عشق تو تو دلش اشوبه بدون فقط اون یه نفر نیست......بی نهایت دوست دارم

ناشناس
ساعت19:38---3 مرداد 1392
جداشدن ماهم ساده بود ولی خیلی تلخ بیشتر از اون چیزی که فکرمیکردم دارم عذاب میکشم اینو بدون همیشه به یادتم و همیشه دوست خواهم داشت...
پاسخ:خواهش میکنم برگرد بدونم تو نمیتونم بخدا نمیتونم دریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ساعت 22:50 بـ ه قـلمـ ԹʍɿՐ ʍԹɧԺɿ



طراح : صـ♥ـدفــ